Program 2014

Program 2015 er under arbeid

Her er programmet fra 2014:

Det er ikke nødvendig å forhåndsvelge bestemte løp. Du velger selv hvilke enkeltforedrag du ønsker å delta på ved å møte opp i riktig sal.

Torsdag 13. mars

Torsdag
Løp 1
Løp 2
Løp 3
09.00
Velkommen v/Nina Furu
09.10
Content marketing for the next decade – Ryan Ball, Hubspot
10.00
Developing a winning digital strategy – Dave Chaffey, Smart Insights
11.00
Den nye brukeradferden: Hvordan oppfører bruker seg på mobil i forhold til desktop? Nyttige nøkkeltall. – Thor Fjeldberg, Google
12.00
Lunsj
13.00
Google Plus – the most important social medium this year? Jaqueline Plunkett, Google. Master class: Right Touching – Dave Chaffey
14.00
Traveling the world as career bloggers – Warren & Betsy Talbot, Married With Luggage Linkedin som B2B markedskanal – Michael H. Legendre, AdProfit
15.00
4 suksessfaktorer for å lykkes med universell utforming på nett – Stein Erik Skotkjerra, Blindeforbundet Viktige grep for å lykkes med netthandel; erfaringer og refleksjoner fra Komplett Group – Hugo Rask-Jensen og Anton Hagberg The Future of Web Projects: Global Collaborations – Katrin Hippler, Erling Løken Andersen, eLance
16.00
De 10 viktigste grepene for å drive effektiv Facebook-markedsføring i 2014
Thomas Moen, Fanbooster
17.00
Utstilleraktiviteter og aperitif
18.00
19.00
Middag og prisutdeling

Fredag 14. mars

Fredag
Løp 1
Løp 2
Løp 3
09.00
Why and how to transform into a social business; case: HP
Yvonne Fosser, HR-direktør i Hewlett Packard
10.00
Supereffektive digitale taktikker i 2014 – Magnus Nilsson, RedPerformance
11.00
YouTube i den digitale mediemiksen – Kristin Ellingsen, YouTube Masterclass Instagram – Marte Marie Forsberg «From e-marketing to e-commerce  – how we built Cubus & DressmannXL Claire Sharp Sundt, Prosjektleder. Varner Retail
12.00
Lunsj
13.00
Content Marketing – Innholdsmarkedsføring; hvorfor og hvordan? Nina Furu, Webgruppen og Maia Håland, Visma «Vanlige» bedrifter som har lykkes med helhetlig digital markedsføring – Christian Bjørk, Idium. Fra netthandel til handel over alt! Det handler ikke lenger om hvordan bedriftene vil selge, men hvordan kundene vil kjøpe. – Anne Murstad, Bring.
14.00
Strategi for content marketing og sosiale medier i 2014
Hans-Petter Nygård Hansen
14.40-
15.00
Dine viktigste tiltak – oppsummering og takeaways
Nina Furu, Webgruppen

Vi tar forbehold om endringer i programmet

Klikk her for å bestille billetter til Webforum 2014